Avtackning och ny styrelse

Ett nytt verksamhetsår började för Rotarys Läkarbank 1 juli, men en ny ordförande, Margareta Wargelius och nya styrelsemedlemmar. På sidan Styrelsen och kansliet kan du se vilka som har blivit valda till styrelsen för det kommande verksamhetsåret.
Vi det senaste styrelsemötet var det också avtackning av avgående ledamöter. Britt-Marie Widestadh avtackades av Sven-Åke Hedström. Christer Dahlskog som också avgår ut styrelsen kunde inte närvara på mötet. Dessutom så lämnar Sven-Åke Hedström sin post som ordförande och Lars-Erik Gradin sin post som skattmästare. För att göra övergången lättare och upprätthålla en bra kontinuitet så sitter de kvar i styrelsen som suppleanter under nästkommande verksamhetsår.

Sven-Åke och Britt-Marie webSven-Åke och Lars-Erik web