Konsert i Karlshamn

Bor ni i närheten av Karlshamn ska ni reservera den 10 november klockan 19.00. Då anordnar Rotary_valgorenhetskonsert_170824Karlshamn Rotary en konsert till förmån för Rotary Doctors på stadsteatern i Karlshamn. Artister är a capella-bandet Pros & Cons känt från Eurovision Song Contest och som förband spelar a capella-gruppen About Sally från Blekinge

I biljettpriset ingår också 1 glas mousserande vin, eller alkoholfritt alternativ, med snittar och kanapéer med råvaror från Blekinge, serverat av Restaurang Gourmet Grön.

Köp din biljett direkt på: https://www.nortic.se/tickets/show/47337

Biljetter kan också köpas på COOP Forum i Karlshamn och BLT/Sydöstrans kundtjänstkontor.
BLT/Sydöstran-Plus-kunder har 20 kr/biljett rabatt på ord.pris dvs 340 kr/biljett, kund skall uppvisa och ange BLT/Sydöstran-Plus-kort-nr – gäller endast vid köp på BLT/Sydöstrans kundtjänstkontor – max 4 biljetter per köptillfälle.

Sponsorer är Happiend, Coop Forum, Nortic, SEB, Gourmet grön, BLT, Sydöstran, Skärmexpo, Rotary, Sparbanken i Karlshamn och BS-Tryck