RLB på distriktskonferenserna

Distriktskonferens i 2360, President Lennart Apleberger och Past President Mats Åhman, Lerums RK

Rotarys Läkarbank har nu varit med vid flera av Rotarydistriktens konferenser. Läkarbanken har haft utställningar för att sprida information om verksamheten och delat ut informationsmaterial till intresserade. Vi tar också tillfället i akt och uppmanar alla klubbar att utse en representant eller ambassadör för Läkarbanken i klubben. Då kan klubben få bättre information om verksamheten under kommande år. Vid några av distriktskonferenserna har läkare eller representanter från Läkarbanken fått tillfälle att berätta om det viktiga arbete som görs vid jeeplinjer och tandläkarkliniker Kenya.

Rotarys Läkarbank kommer att fortsätta att erbjuda vår närvaro och delge information vid konferenserna. Bjud också gärna in Läkarbanken till andra möte, kontakta kansliet.