Julgåvor som gör nytta!

Årets julgåva! Köp julgåvor till nära och kära som gör nytta för familjer i Kenya som har undernärda barn. De barnen behöver extra näring, bland annat extra proteinrik gröt.
1 paket = 200kr = gröt i tre månader till ett barn.
För varje paket du köper får du ett gåvokort som skickas till dig i december.
Skicka in din beställning till info@rotarydoctors.se. Skriv hur många kort du vill ha och din postadress.

Rotaryklubbar:
Här finns information till din Rotaryklubb, information till presidenten eller till personen som har hand om insamlingar, och presentation av julgåvan med beställningslista om man kan skicka runt till medlemmarna under möten:
Presidentinformation Julgåva Rotary Doctors 2023
Julgåva Rotary Doctors 2023
Beställningslista Julklappar 2023
Skicka sedan informationen till: info@rotarydoctors.se, så skickar vi ut gåvobevisen och betalningsinformation direkt till mottagaren.

Rotaryklubbar kan skicka ut information till sina medlemmar, skicka länk till denna sidan i ett mail: Julklappar som gör nytta! – Rotary Doctors Sweden

Om du bara vill ge en gåva och inte vill ha något kort att ge bort kan du swisha till 900 47 22, skriv näringsrik gröt på inbetalningen.