Baskrav för att åka ut med Rotary Doctors

• Du ska ställa dig bakom Rotary Doctors´ värdegrund och målsättning. Läs mer om det här: Stiftelsen och verksamheten.
  • Du ska skriva på vår Code of Conduct när du fått ett uppdrag. Läs den här: Code of Conduct RDS from 2023-02
  • Du ska ha läst och tagit till dig det som står i våra säkerhetsföreskrifter. Läs den här:  Security Rules Kenya updated 2020
  • Du ska ha godkänt vår integritetspolicy.
  • Du bör ge information om det du gör på ditt uppdrag för Rotary Doctors genom e-post, blogg,  Rotaryklubbar eller liknande under tiden du är på uppdrag.
  • Då du kommit hem är det mycket uppskattat om du berättar om verksamheten och på vilka sätt man kan stödja verksamheten.

Ansökan

Personliga uppgifter

Professionellt

Genom att skicka in detta formulär ansöker du om att bli införd i Rotary Doctors dataregister som används vid planering av utlandsuppdrag och för att vi ska kunna informera dig om Rotary Doctors. Vi stryker dig ur registret när du säger till. Genom att fylla i denna blankett har du gett ditt samtycke till att Rotary Doctors använder dina uppgifter på här uppgivet sätt men inte till något annat syfte.